جمعه ۲۵ آبان
پدرم دروغگو بود... شعری از سعید فلاحی
از دفتر مخاطب خاص... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۱۶ شماره ثبت ۶۸۴۰۹
بازدید : ۱۱۰۱ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
پدرم دروغگو بود...
[به مادرم که 16 زمستان سرد بعدِ خود برایم بجای گذاشت... و به پدرم که هیچ وقت دروغ نمیگوید]
لعنت به دروغ هایت پدر
برای دلخوشی ام میگفتی:
هر چیزی را در خاک بکاری
روزی سبز خواهد شد!
پدر دروغگو بود!!!
و تنها خدا میداند
چرا عکس های مادرم گم شد؟!
من سالهای زیادی را
انتظار کشیدم
اما مادرم سبز نشد!.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب ممنون لطف دارید | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید