جمعه ۱۸ آبان
وصف معشوق شعری از سید سعید احمدی
از دفتر هیچ کس نیست نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۶۸۰۴۱
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سید سعید احمدی
|
من امروز می خواهم که توصیف کنم معشوق را
از لب و چشمه ی چشمش گرفته تا همه عیوب را
فعل هایم بس که ناجور است سانسورش کنید
اندک اعتباری دارم اگر این شعر هم بد بود محذوفش کنید
لب ترکی او از قند لبات عاری نیست
وز دو چشم آهویش باکی نیست
متحیرم که این گونه ای سرخش به چه بود
که از آن روز ازل تا به کنون قرمز بود
حلقه ی دور عیونش به کنار
لامروت تو بگو پلک هایش به چه بود
مژگانش همه در هم رفته
شاید انگار که آن ها هم به رزم هم رفته
پیشانی معشوق همیشه نقطه ضعف من است
لمس این نقطه جسارت به من است
زلفهایش را گره کرده می اندازد جلو
هی تویی کین را دیده ای سرت پایین برو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جتلب بود