جمعه ۲ آذر
بنام صلح و آزادی شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴ شماره ثبت ۶۷۷۷۰
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
از این وحشی ترین احساس
بنام عالم و آدم
از این فرجام خونخواهی
بنام صلح و آزادی
************************
درون تخم اندیشه
به پهنای کویر و شن
و می روید زجوی خون
بنام صلح و آزادی
**************************
از این احساس سرخفته
از این لب های بی گفته
نهایت شعر میخواند
بنام صلح و آزادی
***************************
بیاد خونهای روان شهر اهواز /همه جای ایران وطن است
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر جناب طهماسبی عزیز سپاس | |
|
درود بر جناب ناصری عزیز سپاس ما به هم در همیشگی سر دار ((خفته را خفته کی کند بیدار)) دیر عمریست همیشه عین بلا عین مستی همیشه در پندار | |
|
درود بر شما جناب مقدسی عزیز دل هستید | |
|
زنده وپایدار باشید جناب زرتاب عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و نغز