دوشنبه ۲۸ آبان
از نسل فرهاد ست شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ۲۲:۳۷ شماره ثبت ۶۷۷۴۶
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
شراب سرخ لبهایش عجب طعم عسل دارد
طلوع چشم های او یقین ضرب المثل دارد
برای قدّ و بالایش ، نگاه مست شیدایش...
برای قلب پر مهرش... دلم صدها غزل دار
د
شبیه مرد رویاها ...، یقین از نسل فرهادست
کنار قطره ای از حرف ، دریای عمل دارد
به پای حقّ مظلومان شبیه شیر می جنگد
برای اشک معصومان دلش عکس العمل دارد
کویر تشنه ی دل را ، حضورش کرده بارانی
شبیه آن چمنزارم ، که گل را در بغل دارد
کنار جسم بی جانم ، شده گرم پرستاری...
برای عشق بی منّت ، نشانی از ازل دارد
اگر از باغ چشمانش کسی قصد گذر دارد
بداند بعد از این #شبنم ، فقط میل جدل دارد
#سمیرا_خوشرو
|
نقدها و نظرات
|
درود،سپاسگزارم از توجه شما برادر گرانقدر | |
|
سلام عزیز دلم،قربونت،ممنون که توجه میکنی و حضورت گرمه،چشم مهربونم زنده باشی | |
|
درود برشما بزرگوار،سپاس از همراهیتون برقرار باشید | |
|
درودها استاد گرامی،سپاسگزارم،نو آموزی بیش نیستم،لطف دارید،پاینده باشید | |
|
درود،سپاسگزارم جناب اسفندیاری🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاس از نگاه متفاوت وزیباتون،برقرار باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلي ناب و زيباست