سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        حانیه2

        شعری از

        بهزاد قاسمی ، پیچک

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۶۷۷۴۰
          بازدید : ۳۶۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهزاد قاسمی ، پیچک
        آخرین اشعار ناب بهزاد قاسمی ، پیچک

        شعر و باران و شب و شمع و شراب
        رمز و راز در شبه زلف سیاهت دارند
        سبزه و پیچک و برگش به مهمانی دشت گلنار
        شرم ز پیدایی خود ، وقت حضورت دارند
        صخره و کوه که صلابت به وجودش معناست
        ترس از خاری و سستی به رویایی با برق نگاهت دارند
        چشمه و شبنم و اشک اند که به پاکی همه جا مغرورند
        همه دم یاد ز آیینه آن صافی قلبت که صد بار حسادت دارند
        عشق  مهتاب به  ستاره که نقشیست به نقاشی این بوم سپهر
        نور و رخشش در آفتاب حضورت ز تلائلو ، به هنگام طلوعت دارند
        رنگ قلب و سر و احساس من و شوق به بزم قدحت
        سرخیش مستی عشق است که پیمانه ای از لعل لبانت دارند
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ۲۲:۱۰
        خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
        درود بر جناب پیچک عزیز
        بسیار زیبا و عاشقانه سروده اید
        مانا باشید
        خندانک خندانک خندانک
        کبری یوسفی
        شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۳۱
        سلام بزرگوار
        زیبا و قشنگ سروده اید
        درپناه حق باشید
        پایا باشید خندانک خندانک خندانک
        سعید فلاحی
        يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۰۳:۰۹
        درود بی پایان
        خندانک خندانک خندانک

        سروده ای دلنشبن از شما خواندم
        خندانک خندانک خندانک

        موعق و موید باشید دوست گرامی ام خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0