جمعه ۲ آذر
گذار شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ۱۷:۳۸ شماره ثبت ۶۷۶۹۶
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
نفس سرد خزان
ناگه از راه رسید
انگار همین لحظه ی پیش
بهار در خم کوچه ی ما
جاری بود
انگار همین ساعت قبل
جشن میلاد گرفتیم
برای گل سرخ
خاطرت هست
که در پیچ سفر
غرق سعادت بودیم؟
حال امروز مرا میبینی؟
صبح دیروز دلم رفت
پی دلداری
ولی امروز قرین است به سال
که دلم بیمار است
من و تو
کودک شادی بودیم
غم دنیا
همه بازیچه ی دست من و تو
لحظه ها
لحظه گرفتند از ما
تا قدم برداری
لحظه ای می میرد
گر به این فکر کنی
گریه ات می گیرد
پلک بر هم بزنی
کودکی از روی صندلی برمی خیزد
با تعارف
که بفرما بنشین
و تو لرزان و پر از خاطره ی دیروزی
با خودت میگوئی
کاش میشد
همچنان ساعت مهر
به عقب برگردیم
چرخ گردون فلک
این چنین می گردد
دل به دنیای پر از کینه مبند
که بس بیرحم است.
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از استاد بزرگوارم جناب طهماسبی عزیز، امید که با نظرات جنابعالی و دیگر اساتید شعر سرودن بیاموزم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و نغز و عاااااااااااالی
مانا باشید