شنبه ۳ آذر
امید شعری از علیرضا تنگستانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ۰۹:۰۹ شماره ثبت ۶۷۵۱۳
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر علیرضا تنگستانی
آخرین اشعار ناب علیرضا تنگستانی
|
خبر دارم از بیقراری های تو
در شبهای بی کسی...
می دانم دلتنگ کسی بودن که
حتی نمی داند کجا ایستاده و چه می خواهد چه قدر دشوار است...
اما بدان من نیز حال و روز خوشی ندارم و به اندازه تو درگیر این مسیر تنهایی ام...
لحظه ای که به نبودنت فکر می کنم
بغض های شبانه ام گلوگیر میشوند و چشمانم آسمانی بارانی...،
تنها دلخوشی ام امید به آینده ای است که شاید تو باشی...
شب هایی که سرت را بر روی شانه ام می گذاری و دلبرانه موهایت را می بافم
و روزهایی که دیوانه وار با لبخندت
تمامِ جهان را به سخره میگیرم
و چه حادثه ی بینظیری میشود
تلاقی چشمانِ ما...!
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس نگاهتون زیباست. | |
|
سپاس بیکران | |
|
سپاس خانم باقرزاده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تلاقی چشمانِ ما...!
درود
زیبا ودلبرانه بود