جمعه ۲ آذر
خواسته دل شعری از فائزه طاهری(ماهور)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۶ شماره ثبت ۶۷۴۵۴
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر فائزه طاهری(ماهور)
آخرین اشعار ناب فائزه طاهری(ماهور)
|
کاش زندگی آنگونه که می خواستیم بود
نه اندوه و آهی بود
نه رنج و غمی
ما بودیم و خوشی
با آن ها که میخواستیم
زندگی می کردیم در یک دشت
پر از عطر و گل و یاس و غزل
آرامشی بود پایان ناپذیر
بی خبر از تلخی دنیا و کین
صفا بود و صمیمیت
نشاط و شادی و دلبریت
ما بودیم و دل بود و دلبر
عشق بود و محبت و عرفانیت
دل میدادیم و دل میگرفتیم از طبیعت
بی حضور نگرانی و دل مشغولیت
لذت می بردیم از هوای دلپذیر
از طلوع و غروب پایان ناپذیر
می نشستیم در کنار امواج آب
خیره بودیم به آسمان نارنجی پوش
دست در گردن و شانه به شانه هم
زندگی میکردیم تنها در لحظه
کاش میشد از خدا می خواستیم صلح و صفا
میان خود و یار و دلربا
|
نقدها و نظرات
|
از محبتتان سپاس گذارم | |
|
لطفتان باعث دلگرمیست سپاس گذارم | |
|
لطفتان باعث دلگرمیست سپاس گذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعرناب خیلی خوش آمدید
بهشت است آنچه نگاشتید