سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
میباره روسرمون
یه زمین که خیس میشه و
تمومی نداره
پاک کنه غصه هامون
یه نمازکه همش میخونیم و
بعدش (غرقِ ) گناه
دلهامون شده مثل سنگهای قبرهای (سیاه)
که آدم ،
که آدم های توش میشن همش عذاب
ای خداتویی که می بخشی همه ی اون عذاب
می باری برسرمون همش بارونت ای خدا
که میبخشی همه ی مارا
توبارونت
به بارونت ای خدا ای خدا
شعر(ای خدا)ازm
الهی که بارانِ رحمت و برکتِ خدا برتمام زندگانی ها ببارد مثل همیشه ها
سلام زنده باشید و سرافراز