جز مهر تو – من هیچ مهر ندارم
**
جز مهر تو من هیچ مهر ندارم
جز عشق تو من هیچ عشقی ندارم
جز میل تو من هیچ میلی ندارم
جز هوایت - هوا به سر ندارم
**
جز تو کسی برای من نمونده
هم دم وآشنا واسه ام نمونده
جز مهر تو برای من نمونده
هیچ کی برای دل من نمونده
**
جز تو برایم آشنا نمونده
یاوری توی یاورا نمونده
جز تو برایم هیچ هوا نمونده
جز تو برایم آشنا نمونده
**
جز تو برایم مددی نمونده
جز توبرایم کمکی نمونده
جز دست تو برایم دست نمونده
جز کمکت – فریاد رسی نمونده
**
جز تو برایم هم صدا نمونده
فریاد رسی – تو فریادها نمونده
جز تو برایم کمکی نمانده
هیچ دوست و آشنا برام نمونده
**
جز تو برایم صدایی نمونده
هیچ هم صدایی تو فریادها نمونده
جز توبرایم هیچ هم نوا نمونده
هیج هم نوایی در هیچ کجا نومنده
**
جز کمک تو کمکی نمی خوام
از هیچ دستی دست عطا نمی خوام
جز عطایه تو – هیچ عطا نمی خوام
جز لقای تو هیچ لقا نمی خوام
**
جز چشم تو هن هیچ چشمی نمیخوام
جز چشمه ات از هیچ چشمه نمی خوام
جز جام تو از هیچ جامی نمی خوام
جز می تو از هیچ می نمی خوام
**
جز مهر تو من هیچ مهر نمی خوام
** جز یار تو هیج یاوری نمی خوام
جز کمک تو هیچ کمک نمی خوام
جز عطایه تو هیچ عطا نمی خوام
**
جز باده یه تو هیچ باده نمی خوام
جز باده از دست تو من نمیخوام
جز کعبه تو من کعبه نمی خوام
جز قرار تو من وصال نمی خوام
**
جز دارو یه تو من دوا نمی خوام
جز شفای تو من شفا نمی خوام
جز نسخه تو من دوا نمی خوام
جز دوایه تو هیچ دوا نمیخوام
**
جز مهر تو مهری به کس ندارم
جز هوایت در این نفس ندارم
جز نفس تو من نفس ندارم
جز کس تو من هیچ کسی ندارم
**
جز آیین تو من آیینی ندارم
جز وصف تو هیچ توصیفی ندارم
جز سبز تو من هیچ سبزی ندارم
جز نفست من هم نفس ندارم
**
جز وصف تو در قلمم نگنجد
جز نام تو در دفترم نگنجد
جز نفست در نفسم نگنجد
جز طلبت در طلبم نگنجد
**
جز نفست – من هم نفس نمی خوام
هم نفسی در این قفس نمی خوام
جز جز از دست تو من دوا نمی خوام
جز دوای تو هیچ دوا نمی خوام
**
جز نگاه تو من نگاه نمی خوام
جز دوای تو من داوا نمی خوام
جز دست تو من شفا نمی خوام
جز صفای تو من هچ صفا نمی خوام**
**
هزاز و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها)
سرایش 97-5-27
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
ترانه زیبایی است
مثل همیشه