جمعه ۲ آذر
خوف غیر خدا شعری از رضا میرزاد
از دفتر اندیشه های سوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳ شماره ثبت ۶۷۰۳۲
بازدید : ۴۱۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رضا میرزاد
|
ترسم که ترس بر دل ما چیره تر شود
وان گونه راه دین خدا کم گذر شود
میترسم از سکوت صدا های بیخ گوش
آندم که ترس غیر خدا بیشتر شود
هر جا سخن ز قدرت افرنگ و این و آن
دانم که خوف غرب به مایان شرر شود
دارم حذر ز روز مبادا که بهر ما
آیات پاک حرف خدا بی اثر شود
میترسم از بقای تباهی روزگار
کین دین ازین طریق مبادا حدر شود
کافر هرانچه کرد مسلمان ز روی چی
خاین چو چوب دسته ی اهل تبر شود
در این جهان برای خدا زندگی کنید
مقصود اصل نیر چنین مختصر شود
|
|
نقدها و نظرات
|
کاش به جای نقد کمی تشویقمیکردی ای مثلا بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.