بنام نگارگرعشق..................
...........................................................
دِلم،مســافرِ شب هـــایِ بی شــباهنـگَ ست
چوکـاروانِ غزلهـــا، همیشــه دلتنـــگَ ست
قـَــدم زدن بـه شـــبی تار، کوه کنــــدن بود
وَهرقـَدم بـه نگــاهت، هــزارفرســــنگَ ست
برای عـابرِ تنــــها، همیشـــه فـاصـــله دور
وَ،واژهای رسیدن،چه سخت وکم رنگَ ست
قَـدم زدن بـه شــبی تارو، عاشـــقی نومیـــد
چوکوره راهِ پرازسـنگ و،پایِ دل لنــگَ ست
شــبی ســیاه و،ســـحردورو، بی قراریِ دل
نصیبِ من شـده عشقی، که گوییـا ننــگَ ست
غـزل، نمی دهـــدآرامشی، بـه شــاعرِ عشق
چوذِهن خســـته، پریشــان وناهماهنـــگَ ست
کجـاست یارِ موافق، کـــه همســــفرگـــردیم
کجـاست آنکه توان گفتمش،کــه یک رنگَ ست
برادران، همــــــه درفکـــرِ حُقّـــه و تـزویـر
وَیوسـفی کـه فِتـــاده، بـه چـــاهِ نیـــرنگَ ست
نـه آب ،می بَـرد ازدل عطش،کـــه آلـودَ ست
نـه جلوه می دهـــد آییــنه ای،کـه پُرزنگَ ست
درین خرابه که مأوای خسته ای،چو منَ ست
ترانـه خوانِ ســــحر، زاغکــی بداهنــگَ ست
خوشَ ست بادلِ«دیوانـــه»، انتــــهای ســـفر
یقین هرآنچه دهندش، شـرابِ خوشـرنگَ ست
اُمیــــدِ وصـــل ودلــــی، بیــقرارو رَه دشوار
تمـــامِ شوقِ مســـــافر، غنای فرهنــــگَ ست
.............................................................
1 / 0 1 / 2 9 (دیوانه)
بسیار زیبا بود
مثل همیشه
موفق باشیداستادخوبم