جمعه ۲ آذر
ابر تا آخر شعری از سید رضا موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۵:۴۹ شماره ثبت ۶۶۷۸
بازدید : ۱۰۴۴ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب سید رضا موسوی
|
زَوالِ اَبرِ باران زا ، نگاهی بر تو خورشید است
نگاهم کن که ابرم را ، به باریدن نگیرد دستِ تقدیرم
سر وُ دست وُ دل وُ جان وُ تنِ ناچیز وُ این روحِ گرفتارم
برایت یک غزل حرف از خدا دارد
ولی وزنی ندارد شعر باران خورده وُ خیسم
غزل ها در غزل ها دشت تا کوه َش
فقط تصویرِ لبخندِ تو را دارد
بزن باران...
بِشور از گَردِ آئینه ...خس وُ خاشاکِِ پارینه
در این دلزخمِ دیرینه...
نگاهِ "من" ! نگاه "تو"!
سفر گر می رَوی بَردار بیتی از همین ابیات
که رَه توشه برای زندگی هم من سروده اَ ستَم
نگو تا کِی بشینم منتظر تا "او" بمیرد! "من" شَوَم آزاد
نگو تاکِی منم در بندِ یک اهرمنِ شیّاد
نگو پس کو نگاهِ آشِنا ...فریاد....
صدایت را شنیدم من
نگاهت را سرودم من
...چه غم گر دستهای من
نَرفته بینِ آن گیسوی در پیچ اَت؟
چه غم گر در میانِ مارِ بازویَم
نرفته رقصِ اندامِ پری گون اَت
فریبم را تو باور کن ؛ "جوانِ" شاخ شمشادم
که "من" در آشنایی با "تو" بس "پیر" اَم
اگر جمعی که میدانی ، گهی "روباه" وُ گَه "ببر" اند
من از روز نخُستین...در تکاپو مثل یک "شیر" اَم
ولی نه... شیر هم کم بود
که من سیمرغ هم هستم
بسوزان بالِ این ابیاتِ جادو را
که ظاهر میشَوَم ققنوس واره بر سرِ راهت
...
...
...برایت در دلِ "عین" وُ رُخِ "شین" وُ سُکونِ "قاف"
سرود عشق میخوانم
از اینجا تا سَراسَر کوهِ قاف وُ قلّهء ساییده سَر بر آسمانِ صاف...
سید رضا موسوی
1391/2/15
ساعت 13
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.