بنام نگارگرعشق.......................
.......................................................
درحیـرتی نشســـته بـه ،دالانِ زنـــدگی
درصــحنه ای، به قِـدمتِ اکرانِ زنـدگی
بردوشِ مـا، همیشـه صلیبــی نهــاده انـد
بـاارزشـــی، بـه قیــمتِ تـاوانِ زنـــدگی
مـارا، بـه نـام وجـاه ،فریبــــی اگـردهنـد
بردوشـــــمان نهنـــد،چوپـالان زنــــدگی
درمعبـدی،که سجده به خودافتخارِ ماست
بیهـوده سنگ می زنیم، به شـیطانِ زندگی
درگیـرِ با(مَنمیـم)زِ(خود)،غـافلیـــم اگــــر
هرگـز نمی رســـیم، بـه سـامانِ زنـــدگی
درمـانده از(مَنیم)و، به(خود)ظلم می کنیم
شــرمنـده از(خودیم)،بـه عنوانِ زنــدگی
مـارا، مجـالِ شــکوه نمـانـدست،تـادهیــم
باضـجّه هــاشــــعار، بـه اِذعـانِ زنــدگی
شـایـد سکوت، عـافیتی می دهـد بـه جـان
آنجـا کــه ســرشـکسته،زِ طغـیانِ زنـدگی
(دیوانـه)ایم و،شــاعرِ یک سُـفره پُرزِدرد
نـاخوانـده گشــته ایم، چومهـمانِ زنــدگی
.......................................................
2 / 9 / 6 9 (دیوانه)
هرگـز نمی رســـیم، بـه سـامانِ زنـــدگی
درودبرشمااستادبزرگوارم
مثل همیشه عالی
زیبا وحکیمانه