دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
به مناسبت روز دختر تقدیم می کنم به گل دختران کل جهان ......
هر زنی وجودش یه دختره فرقی نداره متاهل یا مجرد چون ذاتش یه فرشته است به نام دختر 🌺🌺🌺😊😊
روزتون مبارک دخملا 😜
عزیزای دل 😍
عشق ملوسا ☺️
تو دل بروها 😱
خودشیرینا 😊
دلبرا 😃
خواهرا 😘
حاضرجوابا 👍
لجبازا 😒
نازک نارنجیا 😂
شیطونا 😉
عاشق صورتیا 🙈
روزتون مبارک فرشته ها
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
😍.......دختر یعنی لبخند خدا .......☺️
خالقم خلق نمود این گل بستان صفا
خلق شد دختر و یک عالمه خوبی و طلا
☘
مو طلا ابرو کمان چشم خمار و دل ناب
دختری عاشق و نازش به دلم شد رعنا
😍
دخترم تاج سرم شاخ نباتم گل من
روز خلق تو همایون و به نامت مانا
☘
ای که دل می بری و عشوه و ناز می کنی
می خرم عشوه و نازت به بهایی بالا
😍
کیمیا یا که شکیبا و هر اسمی به تو خوش
ساجده یا که زکیه و جهانی جانا
☘
فائزه فاطمه و عاطفه و شاخ نبات
سوژه ی شعر و سرودم که صفا را معنا
😍
لایزالی شده عشق حق و دختر خانم
ای که لبخند خدا هستی و شعرت زیبا
☘
شعر روح الغزلم خوش به دل ما بنشست
دختر است او و دلش همچو ظروف مینا
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
🌺
🌺🌺
🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی عزیز ممنونم و از لطف و محبتتان کمال تشکر را دارم پاینده باشید | |
|
درود بر جناب مزینانی گرامی از لطف و محبتتان نهایت تشکر را دارم ایام به کام | |
|
درود بر جناب همایونی گرانقدر از اظهار نظر و لطف و محبتتان کمال تشکر را دارم گوارایتان ایام به کام | |
|
سلام و درود بر جناب صفائی عزیز متشکرم از نظر لطف و محبت جنابعالی کامیاب و موفق باشید نوش نگاهتون | |
|
ممنون از توجهتان استاد | |
|
درود بر رعنا بانو از اظهار نظر و لطف و محبت شما صمیمانه کمال تشکر را دارم سپاس از توجهتان بانو جانم ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روز دختر بر شما مبارک