دوشنبه ۵ آذر
کشتی شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۶۶۴۲۳
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
خاطراتت را به ذهنم می کشاند این هوا
گریه ام میگیرد از از عطر لباست بی وفا
فال میگیرم که شاید دیدنت ممکن شود
فال می آید که زاری کن ولی بس بی صدا
من به دنبال تو هر جا که بگویی گشته ام
نیستی من گشته ام از ابتدا تا انتها
من بدون تو چه سردرگم چه ناراحت چه گم
همچو کشتی در دل دریا ولی بی ناخدا
نیستی همواره کم دارم بدون روی تو
ناقصم من بی تو مانند خبر بی مبتدا
همره از هجر تو عمری دست در دامان اوست
دیدنت را آرزو کرده ز درگاه خدا
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی و ارزشمند
مبتدای باخبر از حالِ دلداران خدا