دوشنبه ۵ آذر
مدینه در خواب شعری از امیرموسویان
از دفتر شعر 1391 نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۱:۵۲ شماره ثبت ۶۶۳۸
بازدید : ۸۷۷ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب امیرموسویان
|
در رثای شهادت مادر سادات، حضرت فاطمه (س)
ـــــــــــــــــــ اولین سروده ی 1391 ـــــــــــــــــــــــ
آسمان تاریک
کوچه ها در سکوت
خورشید
دربند
ماه
دربند
ذوالفغار غمگین
روبَهان پُر کین
چشمان مدینه در خواب
می گذرد زمان چه سنگین
ـــ مردی در سکوتی مرگبار در خود می پیچد ـــ
می رسد پرواز
ریحانه ای در خاک
کوخی گِلی
بُهت هایی کودکانه
فضایی پراز حسرت یک شیون
آه،
اشک،
سکوت
مردی با کوله باری از درد
ـــ لرزش سختی بر خود احساس می کند ـــ
می گرید
بی صدا
آرام
مدینه در خواب.
آغاز سکوتی پُر راز ......
آبادان ـ 24 /1/ 1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.