يکشنبه ۴ آذر
آرزوهایم کجارفت؟ شعری از سجادمیردادی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۶۶۱۶۳
بازدید : ۳۹۸ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر سجادمیردادی(درویش)
آخرین اشعار ناب سجادمیردادی(درویش)
|
آرزوهایم کجارفت؟
قاصدک های خیالی
آرزوهای مرا برد
ای دلم تو درچه حالی؟
بادبان ها را کشیدم
قاصدک هارا بگیرم
بادِ نامردِ مخالف
زد مرا از جا پریدم
باز دنبالش دویدم
آتشی آمد سراغم
کُشت امّیدِ چراغم
در دلم امید رفت و
در سرم خاکستر او
باز دنبالش دویدم
آب ها غرش نمودند
کوه ها از جا پریدند
سیل شد بر پیکرمن
آمدم با او بجنگم
آب آمد تا سر من
دیدم از دور قاصدک ها
آرزوهایم رُبودند
تن رها کردم برایش
همسفر با آب جاری
می روم گوشهْ کناری
تا بگریم حال و روزم
تا بسوزم تابسوزم...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد خوبم ممنونم ازشما | |
|
درود به استاد همیشگی ام لطف نمودید | |
|
درود بر بانوی عزیز چشم حتما. به به لذت بردم بله درست است. سرودید بانو | |
|
ممنون از استاد عزیزم لطف دارید | |
|
درود بر حامی همیشگی ام ممنونم | |
|
درود به زیبا نگارعزیزم | |
|
ممنون داداش خوبم | |
|
درود بر مهربان بانو لطف دارید شرمنده میکنید این حقیر را ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.