سه شنبه ۲۹ آبان
بغض شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲ شماره ثبت ۶۵۸۵۵
بازدید : ۱۶۶۸ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
باز باران، بی ترانه، وایِ من
باز ناقوسِ شکستن های من
با هجومِ قطره ها در این فلات
کرده طغیان، زنده رودِ خاطرات
دل شکستن های بی پایانِ تو
فالِ نحسِ من، تهِ فنجانِ تو
قلبِ مصلوبِ مسیحاییِ من
از تو ای یارِ یهوداییِ من
گفتم ای جانم! نرنجانم مدام
دین نداری، لااقل قدری مرام
مردِ این میدان اگر که نیستی
لااقل نشکن حریمِ دوستی
کس نکرده اینچنین با دشمنان
بس کن این مجنون کُشی، لیلای جان!
هر چه گفتم، باز آزردی مرا
در بهاری سبز، پژمردی مرا
قهوه ی فنجانِ من تبخیر شد
فالِ من هم عاقبت تعبیر شد
بعد از آن، دیوانه ای شاعر شدم
می زدم حرفِ دلم را با خودم
گاه هم، هم صحبتم از بی کسی
هر کَس و ناکَس شد از هر مجلسی
در میانِ کوچه ها با هر قدم
در بدر به این در و آن در زدم
هر چه کردم، کم نشد سوزِ دلم
موسمِ سوز آمد و مستأصلم
در سقوطی سرد، این پژمرده برگ
لحظه ها را می شمارد تا به مرگ
بگذریم از شکوِه ها و ناله ها
از دلِ غرقِ به خون، چون لاله ها
حضرتِ عشق است عالی مرتبه
نشکند با این ستم ها کبکبه
ما اگر دادیم سر در پای عشق
باز می مانیم با سر، پای عشق
شاعر: شهرام مؤدب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارادت ممنون از نگاه زیباتون بانو عجم بزرگوار | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و عرض ادب و احترام سپاسگزارم استاد استکی گرامی | |
|
درود بانو رحیم زاده گرامی قدردان حضورتان هستم | |
|
سپاسگزارم ادیب گرانمایه | |
|
سلام شاعر بزرگوار جناب سلیمی عزیز گوارای وجود نابتون | |
|
گوارای وجودتون شاعر گرانقدر | |
|
درود و عرض ادب گوارای وجود نابتون مانا بمانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا قلم زدید