جمعه ۲ آذر
کمی فکر کن شعری از علی عبداللهی
از دفتر غروبِ دهکده نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۹:۳۹ شماره ثبت ۶۵۸۵
بازدید : ۱۰۳۲ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب علی عبداللهی
|
کمی فکر کن
استوایی ترین اندیشه
کنار خرمای نگاهت
دنبالِ سوختن است
چتری گشوده ام به وسعت خورشید
دانه های خرما
می گریند برای نبودنت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.