جمعه ۲ آذر
در آرزوی دیدن تو شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴ شماره ثبت ۶۵۶۸۸
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
امشب چی میشه با تو قرآن سر بگیرم
در آرزوی دیدن تو پر بگیرم
این آرزومه امشب ای قرآن ناطق
الغوث الغوث تو رو در زر بگیرم
این آرزومه لااقل یک شب توی خواب
تمثال زیبای تو رو در بر بگیرم
این آرزومه خیمه ات رو پا گذارم
مهر وصفا از خانه ی دلبر بگیرم
این آرزومه سرنوشتم با تو باشه
جانم فدایت ،منزل دیگر بگیرم
التماس دعا
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
|
درود ها جناب استکی گرامی ممنون و مچکر از حضور و نگاه نابتان محتاجیم به دعا بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب بی نهایت سپاسگزارم جناب (صُبی) گرامی از حضور نابتان | |
|
درود سجاد عزیز ممنون و سپاس از خطاب من به واژه استاد و سپاس از حضورتون محتاجیم به دعا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
شهادت مولایمان تسلیت
التماس دعای فراوان