جمعه ۲ آذر
وعده شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۴۷ شماره ثبت ۶۵۶۵۲
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
باز بوی عطر گل
خانه لبریز ز عشق
روشنایی فریاد
عشق ازاد شده است
باز یادی از او
خبر از دلهره ای داد که رفت
خانه لبریز ز عشق
روشنایی فریاد
ایتی از ملکوت
خانه مان پاک شده است
همه مشغول دعا
همه مشغول به ذکر
همه در یاد تو اند
و تو در یاد همه
*و چه زیباست تو را دیدن
در وعده ای از روز
دور از همهمه ی تزویر*
عاشقانت در روز
انتظاری دارند
تا بیاید صوتی
تا هوا پر شود از عطر بهشت
و همه جانمازی بگشایند
از جنس بلور
عشق را جان بدهند
تا به تو وصل شوند
اگاه شوند
عاشق بشوند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
طاعاتتون قبولِ حق تعالی
دلنشین و زیبا زنده باد
انّ وعد ربنا لمفعولا . التماس دعا