جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
دوباره شب
دوباره خواب
میان بازوان من
چو طفل کوچکی بخواب
هوا هوای سرد غم
نوای شادمانه کم
در انجماد شعر من
بیا به واژه ها بتاب
تویی بهانه ی غزل
نگاه تو پر از عسل
ز روح خسته ام بگیر
تو ازدحام این عذاب
صدای دلنشین رود
نوای ساز و چنگ و عود
مرا رها نکن در این
کویر محنت و سراب
تویی ترنم بهار
لبان نغمه خوان یار
به کوره راه زندگی
تو کهکشانی از شهاب
چکامه از تو هست شد
ترانه از تو مست شد
میان تلخی سکوت
تویی ترنم رباب
دو چشم تو شراب ناب
امید و شوق بی حساب
برای اصفهان من
نوید بارش سحاب
به لب که خنده مرده است
جهان من فسرده است
تویی نجات من از این
غمینه های بی حساب
مهناز نصیرپور
14 دی 96
|
|
نقدها و نظرات
|
نیره جانم دوستت دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه از تو مست شد
میان تلخی سکوت
تویی ترنم رباب..............زیبا مثل همیشه مه ناز عزیزم