يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر صدرالدین انصاری زاده
آخرین اشعار ناب صدرالدین انصاری زاده
|
آغوش های پرت
بیهوده است نسیم
وقتی فاصله ی بین من و تو را می پیماید
آغوش های ما
به هم پرت شده اند
سال های بسیار دور، از آه به هم رسیده ایم
و نیمه ی پنهان ما
نیمه ی پنهان ماه
دوست می داریم حسرت وجود رفتگان را
چرا که پیش از این نیز مرگ های آرزو ما را دوست خواهد داشت
خاک
دوست
سنگ
دوست خواه
صخره
دوست خواهد
قله
دوست خواهد نداشت
و سقوط
...
دره ها درهای گشوده رو به دیوار اند
و گرمای تن ت خورشید را مذاب نمی کند
چرا که مبالغه ی بیهوده ای ست
مقصد هر کجا باشد
پرواز کنیم
بیا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف و مرحمت شما | |
|
چه چیزی بیش از این شعف شما موجب تشویق بنده می تواند باشد. سپاس | |
|
منت نهادید. سپاسگزارم | |
|
درود شایان و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.