باران
باز باران با ترانه می چکد بر بام خانه
بام خانه بام خانه شعر شاعر را بهانه
میدوم هر سو هراسان گیرم از کاسه نشانه
باز باران ناکسانه می چکد از سقف خانه
می نشینم پای کاسه هر دو دستم زیر چانه
غوطه ور در خاطراتم قصه هایی چون فسانه
یاد می آرم ز بابا آن پناه عاشقانه
یک شب سرد زمستان پر کشید از آشیانه
خنده هایش خوب وشیرین بذل عشقش خالصانه
در نهانش کوهی از غم لیک رخسارش شهانه
خاطر آرم مادرم را وارث درد زمانه
لای لاییش به گوشم بهترین شعر و ترانه
زیر تن پوش عبادت اشک می ریزد شبانه
می خروشد در نگاهش موج رنجی بیکرانه
بچه هایش آرزویش آرزویی عاشقانه
درد و غم بستند یکشب نطفه ام را صادقانه
زین سبب روزی به دنیا پا نهادم عارفانه
وای از جور زمانه راه و رسم ظالمانه
مانده بودم مات وحیران از دمی نابخردانه
من پی صلح و سرورم اهل عشقی خالصانه
آه اما این میانه گرگ تازد فاتحانه
باور مردم نگردد نغمه های عاشقانه
خوش نمی فهمند آنها گفته های صادقانه
اشک از عمق وجودم می تراود شاعرانه
میکند یک قطره باران از دل کاسه کمانه
سرد و سخت و آمرانه گیرد ابرو را نشانه
آه آری باز باران می چکد از سقف خانه
در مورد ویرایش و تاخیر تایید ان از ما پرسیدید !؟ خدمت شما عرض کنم از زمان ارسال تا حداقل ۱۲ ساعت بیشتر شما وقت دارید قبل از تایید شعرتان انرا ویرایش کنید پس بهتر است بعد از ارسال یک یا دوبار نگاهی به شعرتان بیندازید که اگر نیاز به ویرایش است انرا ویرایش کنید و چنانچه تایید گردید چون مدیریت تایید همیشه در پشت صحنه سایت حاضر نیستند لطف کنید پیام بدهید که اماده ارسال ویرایش هستید و چنانچه بودند شعرتانرا برای ویرایش و تایید مجدد ارسال کنید... نه نبودن و جوابی نگرفتید همانطور به صورت کامنت زیر شعرتان ویرایش و به دوستان ابلاغ کنید اخر شب وقتی بازدید ها تقریبا تمام شد انرا برای ویرایش به پنل سایت ارسال کنید ..
در مورد فونت قلم اندازه ها ورنگ قلم موجود می باشد ایکون های ان بالای صفحه ارسال شعرتان می باشد حتی می توانید عکس وفیلم هم ارسال کنید همراه شعرتان ... موفق باشید
کامنت را به صورت تیک نقد می زانم که باقی دوستان هم اطلاع پیدا کنند!!!