مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۴ آذر
حبس عبد شعری از علی برهانی(ودود)
از دفتر صاحب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۶۴۶۹۸
بازدید : ۲۱۴۷ | نظرات : ۴
دفاتر شعر علی برهانی(ودود)
آخرین اشعار ناب علی برهانی(ودود)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
(یاودود)
دستامو بگير اقا من حبس عبد خوردم
اين بند گناهان را کن باز که بد کردم
اين سابقه ي غفلت شرمنده مرا کردست
شرمنده که من با اين پرونده بگرياندم
سلول برايم شد پلکاي پر از اشکت
اعدام به از اين که اکرام به اين شدت
مغرور شدم براين حکمي که شما دادي
ازاد تر از بادم در جو پر از عطرت
هر بار که ميميرم از جهل به دانايي
تابوت خطاهايم را برد چه اقايي
در گور نميخابم تا چال شود کبرم
باشي و نباشم من در غفلت و تنهايي
بيچاره تر از کوهم چون منتظري سنگين
سنگين گناهانم دل گشته از اين غمگين
اي حرکت بي پايان اي صاحب دلهامان
بفرست ندايي را بر قله ي بي شاهين
)و دود(
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود