سه شنبه ۲۹ آبان
خیال شعری از فرشته گیلک
از دفتر شعله های یاد تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ۱۹:۰۶ شماره ثبت ۶۴۵۵۱
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب فرشته گیلک
|
خیال می کنم هستی...
موج های آرام
روی تنم راه می رود!
خیال می کنم...
بهار شده است
و شکوفه های بوسه
ازآستین شعرم بالا می رود!
در سایه ی خیالت می نشینم
و پرندگان لبخند
اوج می گیرند،در آسمان چشمانم!
خیال می کنم...
دستم را گرفته ایی
ماه از آغوشم بالا می رود
و ستاره از لبانم بوسه می چیند!
خیال می کنم
ایستاده ای روبه رویم
شعر می گویم
وتو می خوانی ،تمام حرف های ناگفته ام را
#_فرشته_گیلک
|
نقدها و نظرات
|
عاشقانه هاتون بی پایان | |
|
ممنون به مهر خوندید | |
|
سلام.ممنونم بابت خوانش و اظهار نظرتون | |
|
سلام.ممنونم بابت خوانش و اظهار نظرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.