به نام خدا
هر چند دیر ، سال نو را به تمامی یاران و عزیزان تبریک میگویم و امیدوارم همچون گذشته به دور از گرفتاریهای مرسوم و با خیالی آسوده ، در جمع تان باشم :
اصفهان ، شهر ِ شعر و آواز است
شهر تاج است و شهر شهناز است
پُل ِ خواجو ، دَمی چو بـنـشیـنی
تاج را ، در کنار ِ خود بـیـنـی
بشنـَوی با نوای آب ، آواز
شورُ ماهور ، سَلمَک ُ شهناز
تختِ فولاد گر رَوی ای دوست
بنگری تاج در غم ِ خواجوست
بی ریا بود و عارف و پَـرهام
آن هنرمند ِ مردمی ، ارحام
نیست در قاب ِ شهرمان رودی
مانده جایش ز خار و خس دودی
چه شود ، شهر اصفهان امسال
زَنَـد از برف ، طعنه بر توچال
تا که در کوچه ها ، بیاید باز
مرد پارو به دست ِ خوش آواز
شود از شوق ، سینه ها لبریز
تا بگوییم شاد و شور انگیز
شهر من ، تا ابد بهاری باش
زنده رود م ، همیشه جاری باش
..................................................................................................
اصفهان بهار 97 : شاهنگیان
درود برشما استاد بزرگوارم
خوشحالم که بازهم بعدازمدتها
شعرزیبایی خواندم ازشما