جمعه ۲۵ آبان
چرا؟ شعری از سید محمد کاظمی
از دفتر مدح و ثنا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۶۳۶۸۱
بازدید : ۶۴۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سید محمد کاظمی
|
ای وای عقل، چرا بکند حرف دل سراب
آن نامه ی محبت عُشّاق را ، خراب
زیباترین ستاره ها، برای دل بُوَد
آخَر چرا شود همه آواره چون شهاب
انگور را مثال و شبیهی مگر شود؟
در آه عاشقانه ی دل او چرا شراب
موج محبت دل و جان بی طرف شده
موجی که می کند دل کشتی را،عذاب
در بین موج و اوج چه بسیار فاصله
موجی که می کُشَددل من راعلی الحساب
در داستان و قصه چه راحت رِسَد به اوج
این قلب نیمه ام چه کُنَم تا شود مُجاب
تا موعدی که قصه همین است؛عاشقی
گر می شود رِسَد به همان اوج،بی حجاب
نویسنده 15 ساله ایرانی. سید محمد کاظمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود