سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 5 آذر 1403
  • روز بسيج مستضعفين، تشكيل بسيج مستضعفين به فرمان حضرت امام خميني -ره-، 1358 هـ ش
24 جمادى الأولى 1446
    Monday 25 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۵ آذر

      زخم دل

      شعری از

      سید محمد کاظمی

      از دفتر سرویس مدرسه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۶۳۴۰۴
        بازدید : ۹۹۷   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سید محمد کاظمی

      صدای ارسالی شاعر:
      ای وای که قلب دل من، تیره و تار است
      در باغ محبتت همی، عاشق خار است

      پروانه اگر زمین کند اوج گلستان
      سگ با دل باوفا چه دیوانه و هار است

      در داخل این جنگل دل بوده ولی حیف
      آن بوسه ی مهرش همه، از زَهره ی مار است

      گل ها همه از دانه ی رحمت شده پیدا
      ای وای که این ساقه ی من،بی بر و بار است

      چشمان جهان عاشق و معقشوق خدایند
      هیهات که چشمان دلم بی زر و زار است

      زندان شده زندانی زندان جدایی
      دیگر تپش قلب و دلم لحظه شمار است

      نویسنده 15 ساله ایرانی. سید محمد کاظمی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۵۴
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا ست خندانک
      سید محمد کاظمی
      سید محمد کاظمی
      جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۳۲
      خندانک
      ارسال پاسخ
      علیرضا دادگر
      شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۴۰
      ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞
      ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
      ۞عالی استاد شعر خندانک
      ۞عالی عالی عالی خندانک
      ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
      ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞ خندانک ۞
      سید محمد کاظمی
      سید محمد کاظمی
      يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۴۰
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      3