جمعه ۲۵ آبان
زهر عشق شعری از سید محمد کاظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۰۰ شماره ثبت ۶۳۴۸۷
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سید محمد کاظمی
|
ای وای!زهر عشق تو را من چشیده ام
آواز جان گداز تو را من شنیده ام
بیمار تو شده دل بی یار و یاورم
چون باد عاشقی تو را من وزیده ام
زالو زغم خورَد دل بی خون مردمی
من خون خود ز قلب خودم هی مکیده ام
قلب تو با یکی شدنش با دلم رود
هر دم که با ندای تپش من تپیده ام
باران آسمان ز جهان سخت می چکد
اما ز دل برای تو آبی چکیده ام
خونی که می چکد ز قلم های عاشقم
با من کند رقابت عشقی که دیده ام
در اوج آسمان محبت روم ز تو
با اوج عاشقی تو من، قد کشیده ام
نویسنده 15 ساله ایرانی. سید محمد کاظمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.