قدیم تر ها چه میگفتم را به یاد ندارم ...اما امروز هرچه میگویم فقط و فقط از تو میگویم ...
زیرا یک "تو" به تمام روزهای رفته ام بدهکارم ...
و هزاران دوستت دارم به چشمان تو.
از تو خواهم گفت ...
حتی اگر شورش کنند و به خیابان ها بریزند
و بگویند دیگر بس است او دیگری را در آغوشش پناه داده است ...
بگذار بگویند ,هر آنچه را که میخواهند بگویند.
من از تو خواهم نوشت ...
بگذار دوستت دارم هایم برایت واژه واژه جان بدهند ,
بگذار دنیا بداند
من به تو و چشمان تو هزاران دوستت دارم بدهکارم
...
اهل حساب و کتاب نیستم اما میخواهم حسابم را باتو صاف بکنم
دوستت دارم (به نیت هزار مرتبه)
#مینا رسولی
Uzak zamanlarda ne söylediğimi hatırlamadım ... Ama bugün, her ne diyorum, sadece ve sadece sana söylüyorum ...
Çünkü bir sen,bütün günlerima Borçluiam.
Ve senin gözlerinde Binlerce kez seviyorum Borçluiam. .
Sana söyleyeceğim ...
Sokakta isyan ve atarlar bile
Ve yeterli olduğunu söylüyor, diğerini korudu.
Ne söylemek istediklerini söylesinler.
Sana yazacağım ...
Seni sevelim,kalemelarin olumin istiyorum
Bütün dünyayı anlasın
Seni ve gözlerini binlerce için seviyorum Borçluiam
...
Ben bir muhasebeci ve bir kitap değilim ama hesabımı pürüzsüz hale getirmek istiyorum
Seni seviyorum (bin kere)
# Mina Rasouli