اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
🌷تقدیم به فاطمه زهرا (س)🌷
وارغنی پَر ....
بخندید بخندید که روز ِ مادر آمد
شفیع ِ روز ِ محشر دُختِ پیمبر آمد
خدیجه را ز دست ِ ایزدِ یکتایِ حیّ
هدیه ی دُردانه ای زُهره ی اطهر آمد
شراب ِ شادی و عشق به جام ِ مهر دارید
ابهّت ِ بقا را طنین ِ باور آمد
دل از غمان بشویید به فکرِ سرخوشی ها
که روح ِ زندگی را جانِ سراسر آمد
به شهرِ قدر ، آذین به چلچراغ ِ لبخند
هزار ریسه چینید شب ِ پُراختر آمد
به سَرسرای هستی رَجاصَفای جوشان
سرابکُش نوید آن زمزم ِ هاجر آمد
نَفَس کشید اُمّید در امتدادِ چشمان
به دِیرِ خامُش ِ تاب "تپیده آذر" آمد
به طاق ِ شش ، فلک را ، ز مُژده ی ملایک
شکوفه های اقبال بهاره آور آمد
فاطمه ... جانِ جانان ... عمرِ دل ِ تباران
شکوهِ حب به تب "مست" ... طلوع ِ اخگر آمد
نحله ی مولا علی ؛ اُمّ ِ اَبای سَرمَد
قاف ِ غریب ِ حق را وارغنی پَر آمد
به سانِ لشکرِ اُنس از نَفَسِ تَبارک
اَحسنِ رضوان شرف ... آیه ی کوثر آمد
ماهیت ِ وجود ِ گرمی ِ دلدادگی
آب ِ روانِ نیل و دنیزِ احمر آمد
عطر ِ قَدَمهاش را قَلب و قَلَم به قربان
قامتِ سارای مُشک ... عود و عنبر آمد
پی نوشت :
گمنام تر از فاطمه خوشنامی نیست
در دشت ِ جنون لاله ی تب فامی نیست
دلگویه ی عشق ( او ) به تمام ِ معناست ...
جان را به جز این نَفَس که پیغامی نیست
وارغن = عنقا ، سیمرغ
🌷🌷میلادفاطمه زهرا(س)برهمگان مبارک🌷🌷