جمعه ۲ آذر
باید گرفت شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر دیار عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۶۳۳۷۶
بازدید : ۷۱۹ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
گوئی که از چشمان تو الهام میباید گرفت
از آن لب عنابی هم پیغام می باید گرفت
بیرون زجَنت گَشتٌهً اًم باخوردن یگ دانه سیب
این جاذبه در قلب توست آرام می باید گرفت
با هر طنین عشق یار، دست و دلم لرزان شود
از آن نگاه دلربا ای دیده کام باید گرفت
بی تابم و راهی شدم در میکده ساقی بیا
جامی دگر بر من بده هی جام می باید گرفت
"پیرو "شدم دنباله رو از شام تا وقتی دگر
دانم که سیب در دست توست آرام می باید گرفت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست مرحبا
گلنویسه هم همچنین خیلی زیباست
سلامت باشید و دلشاد