شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
چادر ِ روی سرِ تو ؛ تمام ِ غیرت ِ من است
عاطفه ی روح و دلت ؛ هستی و هیبت ِ من است
شهر ز عطرِ قلب ِ تو ؛ پُر از شکوهِ ماندن و ...
قلب ِ من از حضورِ تو ؛ تب تبِ حیرت ِ من است
مستی ِ دلباختگان در نِگَه ِ تو روشناست
ساقیِ دُردی نَفَسان ... شبرَهِ تربت ِ من است
بال ِ کبوتران ِ عشق ... گُنبدِ گیسویت پَران
نهان زچشم ها تو ... این ... نغمه ی غربت ِ من است
گرم چو دست ِ جان ِ من ؛ فشرده دست ِ پِلک هات
قفلِ هم اند هَرگهی ؛ دلبر و مِکنت من است ...
گاه در انزوای مَست ؛ نَفَس بکش پیش ِ خدا
خلوت ِ معراجِ دُعات گِرِه بر الفت ِ من است
بادِ سحر به صورتم ؛ از دلِ باصفای تو
تازگیِ زندگی و مژده ی عزّت ِ من است
تقدیم با احترام به مادران عزیز سرزمینم
|