جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم باغ شیرین(فاطمه)
آخرین اشعار ناب مریم باغ شیرین(فاطمه)
|
عنوان:*وصال بوسه هایت*
فرقی نمی کند
فاصله ات با لب هایم
چندقدم باشد..
من
هر ثانیه به وصال بوسه هایت
خواهم رسید.
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عنوان:ساعت پنج عصر
ساعتم را
روی پنج عصر کوک کرده ام
تو می آیی
در هوایی بارانی لبخند می زنی
و هجوم بوسه هایت
نفسم را بند می آورد.
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عنوان:آخرین قطره ی باران
آخرین قطره ی باران
تمام شاعرانگی هایم را
خواهد شست
وقتی مست از
شراب لب هایت
روی پاهایم دیوانه وار خواهم رقصید.
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بهترین استاد نازنینم مرسی از حضورتون خیلی عزیزهستید واسم استادگرامی | |
|
سلام و درود براستاد عزیزم سپاس از لطفتان مهربانم استادگرامی ازاشعارکتابم چندپله بالاترازعشق می باشند. | |
|
سلام و درود سپاس از لطفتان نگاهتان زیباست بانوی گرامی واستادعزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در هوایی بارانی لبخند می زنی
و هجوم بوسه هایت
نفسم را بند می آورد..........................