يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب علی سالاروند
|
#وطن
ای گربه ی فراریده از موش بیشتر
ای چشم هایت "تَر" تر از هرچه که چشم تر
ای سوخته دل،عمر فنا رفته در هدر
سوگ"دو"رود پر از خون،ای زخم هر تبر
آخر صدای تکّه ات، که می رسد به گوش
ای مُغتَشش،نداهای در بند هر گلو
ای بغض های رفته در کنج دلم فرو
بوسه زده به گونه ی معشوقه های او
نه شرق و نه ای غرب گرا،جام زهرت کو؟
جام مِیِ در دست رقیبانِ باده نوش
جام مِیِ در دست منِ منتظر به پا
تا کِی سر به سر،تن به تن،کُشتن برای جا؟
می گفت که بمیرید،گفتند خیلی ها...
می میرم در تو آغوشت امشب جدا...جدا
مستِ خراب گشته در بزم،بیا به هوش
#علی_سالاروند
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از محبت شما جناب استاد صبی سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس از لطف شما استاد دهکردی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.