يکشنبه ۴ آذر
سکوت شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۶۲۸۳۶
بازدید : ۳۱۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
سکوت من نشانه ی رضای جاودانی است رضا از این همه ستم ، به اسم زندگانی است
چو بشکنم سکوت خود، جهان پراز فغان شود بفهمد آن که داند این ، زبان بی زبانی است
از آن زمان که مهر تو، به قلب من بزد سری هنوز بعد سالها ، هوای من جوانی است
من آن نیم که غیر تو ، نظر کنم به هر کسی بدان که عشق روی تو ، حدیث آسمانی است
کسی ز کار عقل و دل ، نه در بیاورد سری که دل همیشه با زبان و چشم ،در تبانی است
ببین که عقل بی خرد ، چگونه آبرو برد گمان کند وظیفه اش ، ز دل نگاهبانی است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود