پنجشنبه ۱۷ آبان
فلک(روزگار) شعری از رامین ارشدی
از دفتر چهل ارزو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۲۱ شماره ثبت ۶۲۷۸۲
بازدید : ۴۹۶۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب رامین ارشدی
|
سن نه نفرتده باخشدا باخدون آغلادون فلک
هر نه اولدی سن یارادون داهی اغلادما فلک
اینانان سوگوله من آند ایچرم یالانی یوخ
افعی حیوان تکی چالدون یارالی قلبی فلک
داغی داشلار جا اورک قهره باتیب غصه لدی
سن بوراخ سان خوشلغی یاسا باتارسان اخ فلک
دنیادان تک سوگیجان ایستمدم بیر بونو گان
یازاسان مزارم اوسته قسمت اولمادی فلک
آنادیم پستی بو دنیاده یاشاماخ هَربَه دی
یاناسان کی دین و ایمانمی یاندرون فلک
اوجا یردن چوخلی الله اینان سسله میشم
چاتمادی دادمی ویران گالاسان داغلی فلک
نجه آیردون بئله سوگینی،سوگیدن زمان
باغلی گوز گانی حَسَدی گوزلرین واردی فلک
آغلامازدیم هش زمان تا کی فریب اِدون منی
خوش جوانخ گل آچناجا قلبمی پوزدی فلک
باخما چوخ گوزلره های چکسن جان دیسن
دنیاجان گوزل تاپمادیم اما چوخ پستی فلک
گوزلین هیچ رحمی یوخدی سنه من آند ایچرم
بئله کورد اوغلین سوزین اینان سون آغلار بو فلک
|
نقدها و نظرات
|
مچکرم بانو
انتقادتون خیلی به جا بود
لکن من کورد زبانم و امیدوارم با ادامه این راه بتونم بهتر بشم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرتان زیباست و غمگین و مرا یاد این شعر زیبا انداخت :
آغلامازدم زامان اغلاتدی منی
گوردا بَنزَر چوبان آغلاتدی منی
از لحاظ وزن عروضی و موسیقی ِ بیرونی آن و بویژه قافیه ها لطفاً تغییراتی کلی در شعرتان فرمایید . مثلاً
سَن نَ نفرتله باخشدا ... منی آغلاتدون ای فلک
اگر با ریتم مصرعِ فوق که براتان نوشتم شعرتان را تغییر دهید وزن ان صحیح خواهد بود و قافیه ها در تقابل اغلاتدون بهتر و آسان تر درجایگاهشان خواهند بود .
سلامت باشید و شاد و سرافراز درپناه حق