جمعه ۱۸ آبان
جهان مبهم من شعری از هدیه صباغی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۶۲۶۶۲
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب هدیه صباغی
|
نه خوابم میبرد،
و نه می خواهم که بیدار بمانم .
من در میانه هستم
بین خفتن ها و بیداری ها.
بودن ها و نبودن ها .
رفتن ها و ماندن ها .
سکوت ها و فریاد ها .
تاریکی ها و روشنی ها .
خوبی ها و بدی ها.
غم ها و شادی ها .
من
در تناقضی پیچیده،
و ندانستنی ژرف ،
بی انکه بدانم از کجا امده و ب کجا می روم،
چرا امده ام و چرا می روم
سخت در شگفتم.
#هدیه صباغی.
|
نقدها و نظرات
|
با سلام متشکرم،نگاهتون زیباس. بله حتما اینطور میشه🙏🌷 سلامت باشید. | |
|
درود برشما. چشم باعث افتخار هست. سپاس🙏 | |
|
سلام و درود برشما . نگاهتان زیباست بانو جان سپاس💜❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید