يکشنبه ۴ آذر
تا که می بینم... شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۳۴ شماره ثبت ۶۲۶۴۳
بازدید : ۳۷۶ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
تا که میبینم تو را دل بیقرارم میکنی
با نگاهت، مثل صیّادی شکارم میکنی
می رسی از دور می بینی نگاهت میکنم
بی خیال امّا تو بد جوری خمارم میکنی
میشوی نزدیک راهت میکنی کج بی درنگ
هر دو دنیا را به سر داری هوارم میکنی
تا به سویم از نو با لبخند خود رو میکنی
شور شیرین در دلم، یک نه، هزارم میکنی
با سلامی میزنم لبخند و می آیم به پیش
تا جوابی بشنوم،... لیچار بارم میکنی
من نفهمیدم مشخّص کن تو پس تکلیف را
گاه بر من افتخاری، گاه خوارم میکنی
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر سیده بانو رحیم زاده⚘⚘⚘ سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب استکی🌹⚘🌹 برقرار باشید🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
سلام و عرض ادب جناب ناصری🌹🌹🌹 سپاسگزارم⚘🌹⚘🌹⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.