يکشنبه ۲۷ آبان
شکسته پهلو شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۶۲۶۳۸
بازدید : ۷۶۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
وایبر شیعهکهازفاطمهغافل بشود
گــر طلبکار از او دشمنِ قاتل بشود
وای بر ماکه اگر صورتِ نیلیِ بتول
حذفاز روضهو ازنَقلِمحافلبشود
وایاگر پهـلویبشکستهیِیاسِنبوی
موجبِ تبرئهی خصمِ مقـابل بشود
در قیامتچهجوابیست برای آنکه
در رهِ فاطمهعــزمش متزلزل بشود
نیست اعمالِ تو مقبــولبدونِ زهرا
گرچههرلحظهیآنصرفِنوافلبشود
حُبِّزهراستکهدر روزحسابتحامی
به یقین بین تو و نائره حـایل بشود
هستامیدِ همهتا بههمین زودی زود
فـــرجِ منتقمِ فاطمــه حاصـل بشود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بجا و زیباست
یا زهرا(س)