جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
در این سرای بی کسی
پرید پرنده مهاجرم
نبود ترانه ای که پر کند فراغتم
شکسته دل نشسته ام در نا کجا
خیره شدم به هر کجا
امروز فردا میکنم
به عالم پندار خزیده ام
از آلاله های شبنم خورده
آمدنش را تمنا می کنم ...... کولی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سرکار خانم . از توجه شما برای درک درست در سروده هایم استفاده خواهم کرد سپاس مرا بپزیرید
| |
|
سلام استاد عزیزم الهام از شما ست | |
|
سلام سپاس ازشما و، تحلیل زیبایتان .....کولی | |
|
سلام استاد بزرگوارم از شما برای زیبا دیدن سپاس گذارم ......کولی | |
|
سلام چه با عشق گفتی .....کولی | |
|
سلام آقای پارکی به خود می بالم که سراپا عشق دادید ......سپاس مرا بپزیرید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
عاشقانه ای کوتاه وزیبا بود