يکشنبه ۲۷ آبان
خوزستان شعری از سید مهدی بنی هاشمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۶۲۴۵۸
بازدید : ۵۴۱ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سید مهدی بنی هاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی بنی هاشمی
|
.
پشت این خاکستان
شده شهری پنهان
شهری از جنس غرور
شهری آرام و صبور
.
پشت این گرد و غبار
مردمی پنهانند
مردمی که چون کوه
غیرت ایرانند
.
مردمی چون آهن
سربلند از جنگند
ولی افسوس که باز
این نفس ها تنگند
.
مردمی که چون جنگ
باز هم درگیرند
مردمی که در خاک
بی صدا میمیرند
.
حق این مردم نیست
سر به طوفان دادن
بعد از آن جنگ عظیم
بی نفس جان دادن
.
آی ای مسئولین
یک قدم بردارید
زندگیشان سخت است
بار غم بردارید
.
حق خوزستان نیست
دفن در خاک شود
زیر این گرد و غبار
از زمین پاک شود
.
#سید_مهدی_بنی_هاشمی
|
نقدها و نظرات
|
سلام..ممنونم..نظر لطف شماست | |
|
سلام..ممنونم🙇♂️..لطف دارید | |
|
ممنونم | |
|
لطف دارید | |
|
سلام ممنونم از شما...البته بنده گیلانی هستم و ساکن گیلان ولی خب خوزستان عزیز هم پاره ای از تن ماست و دردش مثل درد ماست | |
|
سلام...ممنونم...نظر لطف شماست ان شاالله به زودی مشکل خوزستان عزیز حل بشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.