خوش آمدی بر آلِ عبا ؛ زینب جان..... ..
قدومت ؛ بر دو دیده ی ما ؛ زینب جان
ای دُر دانه ی خانه ی اهلِ عبا...... .
وجودت ؛ پر زِ مهر و صفا ؛ زینب جان
دُختِ گرامیِ علی و فاطمه ........
آمدی و شادی شد ؛ بر پا ؛ زینب جان
ربِ جلیل ؛ به یُمنِ وجودِ تو جانا..... ..
خود ؛ نامِ زیبا نهاد ؛ بر شما ؛ زینب جان
شدی با نامِ نیکو ؛ بر اهلِ خانه........
زینت و هم زیورِ بابا ؛ زینب جان.......
زیبا روی و حیدری صفت و عالمه......
آمدی بر شیعیانِ دنیا ؛ زینب جان.......
بودی زِ کودکی ؛ بر برادرانِ خود.......
خواهرِ غمخوار و مادر چرا ؟ زینب جان
از همان روز کز فاطمه زاده شدی.......
بود ؛ رسالتی بی وحی تو را ؛ زینب جان
با آن همه رنج و غمی که بر دل داشتی
بودی حیدروار در کرب و بلا ؛ زینب جان
اسلام و یادِ حسین با تو زنده ماند....... .
اگر نبودید ؛ شما آنجا ؛ زینب جان......
بر حجابش ؛ باغبان مفتخر است که.....
از رشادتِ شماست ؛ بر جا ؛ زینب جان
96/10/29