سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        سانچی....

        شعری از

        حمیدرضا کشیتی

        از دفتر ستاره شب هایم.... نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۶۲۲۰۲
          بازدید : ۸۶۸   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمیدرضا کشیتی

        عکس و تصویر ماجرای مشکوک غرق کشتی سانچی 🔴 جزییاتی از نفتکش #سانچی که نمی دانید : در ...
        عکس و تصویر هر رنجی ما کشیدیم از نفت بود.. از داشتن و نداشتنش.. قیمتش.. جنگیدنش.. بحرانش.. سر ...
        دریا " تو مگر میسوزانی
        باورم نمی شود
        این چنین " درد داریم
        از صدای گریه مادرها....
        ایران
        اسم وطن ماست و هم
        دایه ی این لاله پرپرها....
         
        لعنت به دی ماه!
        بداهه
         
        یک شنبه 24دی 1396
        حادثه آتش سوزی نفت کش ایرانی و شهادت 32نفر از خدمه کشتی(سانچی) تسلیت باد.
        هم وطن تسلیت 
         
        ح مثل حمید
         
        آخرین عکس سانچی که درک مفهوم آن سرطان زاست....
        عکس و تصویر اخرین عکس سانچی
        عکس و تصویر در سوگ سرنشینان کشتی نفت کش سانچی با قلبی مملو از غرور و عشق می ...
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        سعید میرزامحمدلو
        سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۰۰
        زیبا سرودید دوست من البته تصاویر زیبایی هم گذاشتید خیلی تاثیر گذار بود
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0