پنجشنبه ۱ آذر
بریده ام شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر هجران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۶۲۱۷۶
بازدید : ۹۶۰ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
از آخرت بریده به دنیا رسیده ام
اما وفایی به دنیا ندیده ام
اینجا همه هستی ام را زخویش کرد
تا رهسپار زمین گردم و بخاک ارمیده ام
در برزخی که خود برای خود بپاکنم
دیدم وفا زخدا و زکس این ندید ه ام
باید زخویش گذر کرده تا به حق رسم
پیرو زِغیرحق ازهمه دُنیا بُریده ام
[ شنبه 30 خرداد 1394 ] [ 01:06 ق.ظ ]
امدی جانِ دلم این دلم ارام گرفت
ازسرشب تا سحر گویا لبم جام گرفت
جام زیبایی که اینک داده ای بر دست من
پر شراب معرفت باشد لبم هم کام گرفت
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:53 ب.ظ ]
|
|
نقدها و نظرات
|
دارم روی کتابم کار میکنم . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.