جمعه ۲ آذر
هفت نشانه شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۴۳ شماره ثبت ۶۲۱۴۲
بازدید : ۶۴۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
آسمان هست به رنگ بلور
از دلش می جهد یک غرور
آسمان هست هفت نشانه
هفت حقیقت
هفت درد ورنج پر پیمانه
با ساقی خسته گریان
انتظار ساغر ومی ناب
تا برقصد باهفت تلخی آزار دهنده
لخت وعریان درپی جان
کیست که باشد مست وهوشیار
تا برقصد با ساقی جان
دل برد از نون گندم
یک ارزن ببخشدبه گنجشگ
گرسنه خسته نالان
میبارد باران در آسمان بی ستاره
می نوازد طبل عشق بر شیشه های تنها وپرغم
تا فزیادشیشه بشکند دل زمین خسته در خواب
زمین هست کویر تشنه آب
به سرابش کشته دلها
تا دل برد از پستی ها
تا نبرد بال پر واز
بال پروانه های خوش رنگ
قاصدک ها بر سانند ارزوها
خاکستر شاپرکها شود سرمه باد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست