پنجشنبه ۱ آذر
خواهی چکار شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر هجران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ۰۳:۲۴ شماره ثبت ۶۱۹۲۱
بازدید : ۷۶۶ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
ای تو خود روشن تر از مهتاب ماه خواهی چکار
این همه رنج و سیاهی آه . میخواهی چکار..؟
چُون به بَزم عاشقی سرباز را رنجانده ای
همچو سلطانی اَبر قدرت شاه میخواهی چکار
ای که هستی چشمه ی پاک و زُلالِ زندگی
ای زُلال زندگی مُرداب میخواهی چکار
وصف چشمانت چو آهو زُلف تو همچون کمند
بهر وصف شعر و شور همراه میخواهی چکار
گر چه خود در مَسنَد علم و اَدَب ساکن شُدی
پیرو گوید ای شریک جایگاه همراه میخواهی چکار
علی کارگر (پیرو)
پنجشنبه ۳۰ مهر۱۳۹۴
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.