يکشنبه ۴ آذر
ته تغاری شعری از شمیلا شهرابی
از دفتر عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۱۳ شماره ثبت ۶۱۷۰۴
بازدید : ۲۱۵۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب شمیلا شهرابی
|
ته تغاریه زمستانم
یکی یکدانه اسفند
بوی بهار دارم ورنگ وروی زمستان
ته تغاریه زمستانم
سردم اما در وجودم شعله میکشد
عشق
من با زمهریر بی تفاوتیم میسوزانم
حسودان را
ته تغاریه زمستانم
در چشمانم شرری از مهردارم ودر قلبم گرمای آتش چهارشنبهسوری
دختر پر شروشور اسفندی
هیچ کس را لایق
رقابت نمیبینم
منم
من
ته تغاری زمستان...
دل میبرم و شیدا می کنم دل هارا.
شمیلاشهرابی
|
نقدها و نظرات
|
درودها بزرگوار با نگاه مهر خواندید
| |
|
:2 : سپاسگزارم درودها بر شما | |
|
سپاس از مهر ومحبت شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود